Sunday, March 20, 2011

A- Asukar

Aduna ko'y isa kahigala... buot nga siya lamang ang bugtong kong atimanon ug kumustahon. Sa makadaghang panahon siya mangumusta kanako ug mo balos pud ko ug pangumusta kaniya. Daghang higayon mo angkon ko nga di ko siya matagad. Kini laging daghan ta'g gi atiman... labhonon, mang limpyo sa balay.. pisbuk.. blogging... luto, la-ag, tanom2x sa garden, atiman sa bana...

Mura'g duna ko'y na dungog nga nagmahay na lagi daw siya nako...Hangtud nga kagabii nakurat ako sa dihang mi bisita ako sa iyang profile-- "add as a friend" na man siya. Buot pasabot, iya na kong gi papha sa iyang listahan sa mga amiga? Oy, dakung kahibulongan gayud. Ambot unsa'y sala ko sa iya? Nah hala.. kung dili siya gusto kanako, wa ko'y mahimo. Kining akong amiga nga murag asukar, gusto pirmi magpatagad? sa tinuod lang?

Nasubra-an ra pud... mura'g gibidli na pud ko niya.

13 comments:

  1. Ingon ana gyd uban ba di gali mabali bali dayon ug panglood...Asukal sakto sa tima...

    Nia akoa diri

    ReplyDelete
  2. Ang luoran tiguwang! Hahahha bitaw...ka tam-is gud aning imong entre mareng :)

    ReplyDelete
  3. pisbuk, gibidli, giluud.. bwahahahah.. sagdi ng imung amiga nga dili nimu oi.. naay 6 billion gahulat imung amigahon hahaha.. agi ko Raya.. lingaw kaayo ko aning meme ni Rubz..

    ReplyDelete
  4. pagkatam-is sa entri, apan ka-pait sa sugilanon. lol. uso na man na karon, kanang magpatagad ba. ug di matagad, mawala ang timpla. mga kulang-kulang man gud sa timpla. hahaha.

    akong alibangbang, basin makalupad sa di pa ka makabisita. Alibangbang. As in Butterfly maghulat lang daw sya! ;-)

    ReplyDelete
  5. uy kaila ko niya? luoy sad.

    Ray, puede nimo edit imo comment section kay ug naa gikan sa self-hosted wordpress kay dili sila kasulod kay wala tong name/url nga feature. salamat kaayo daghan.

    ReplyDelete
  6. hahaha.. unsa ba jud ni oi.. pasagdiha sa iya gibati. hehe

    makumpleto na jud ang lamas ani k naa na asin, kani asukal ug ang akong Ahos

    ug naa sad ko Arites-Alahas

    ReplyDelete
  7. hahaha lingaw kaau kog binasa bisan nglibog ko kong seryos pa gyud tong fren sa pisbuk...hehehe seryos man or dli, tinuod jud nga mkabidli ang asukar. mao diay ni akong unang pagbisita nganhi sa akong pagka Bisdak Blogger

    hinaot mkabisita sad ka sa akoang hulagway:
    anagon

    ReplyDelete
  8. Hahaha.. naa sad koy amiga nga gipapah sad koh dah. hahah anah jud nang ubang tao kailangan tagad cge. :D

    ReplyDelete
  9. hahahaha pareha manta ug hulagway sa kinabuhi igsoon, asukar!
    clavs

    ReplyDelete
  10. aguy kung kinsa mn tong amigaha inday raya basin nag usab siya ug profile, nya wala tuyua nga nangawagtang iyang mga karaang amiga

    http://bastabisdakgwapa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. ang kape mahimong way lami na kun sobrahan ug asukar...sama sa kana na higala, nasubrahan sa katam-is ug dili makasabot sa sitwasyon, dili na ta ganahan...salamat sa pagbisita:)

    ReplyDelete

Salamat sa pag du-aw... Isulat imong gibati palihog!